Tema: Re: Saldytuvo gedimas
Autorius: Zyza
Data: 2009-11-16 03:02:39
Tai kaip cia yra, no frost = blogis ? ;/ Nes cia dar seimynoj kirba klausimas ka daryt - ar uzsakinet ta detale, ar keist saldytuva, nes jei tiket meistru, gedimu dar gali buti (sake, kad tiem, kuriem pakeite ta elementa, veliau parejo dar ir kompresorius ir anie gailejos, kad isvis pradejo remontuot...).