Tema: Re: Saldytuvo gedimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-11-12 22:07:25
Jei ne gaisras, galiu paklaust savo meistru.
IMHO, apgaut kompa galima, bet tada bus tarybiniai senobiniai shaldytuvai,
kai juos reikedavi kas kazkiek laiko atshyldyt, kad ledo viduj nebutu.
Sildymo elementas yra uz shaldymo sieneles. Karta (kazkas tokio) paroj jis
atjungia shaldyma ir trumpam jungia aka tena, kad atitirpdytu leda.
Shaldytuve T nesureaguoja taip greit, o va kas ledas nesusidaro.
Jei ka, va serviso shefo nr. 868553389, pasakyk, kad nuo dariaus, gal pades.