Tema: Re: ar įmanomas filtras bolometriniam termovizoriui?
Autorius: krx
Data: 2009-11-05 12:01:53
Negaliu atsakyti, nes neturiu termovizoriaus, man tektų jį nuomotis. Man
reikia pirma išnagrinėti teoriškai situaciją, ir tik tuo atveju, jei tai
nėra mano sugalvotas idiotizmas, bandyti įgyvendinti praktikoje. Žmonės,
kurie bandė žiūrėti su termovizoriumi, atsakė, kad žiūrint į IR šaltinį,
lipantį iš skalės, galima viršyti skalę na kokiais +5% virš nominalaus
diapazono, o toliau spalva tampa intensyviai raudona ir nieko nebesimato,
viskas susielieja į bendrą foną.

Ar įmanoma ką nors pasiekti su barjeru - nežinau, užklausiau, dar neturiu
ats., galbūt niekas nebandė, nebuvo tam reikalo. Pas mus termovizoriai, kaip
supratau, naudojami tik pastatų energetiniam auditui ir ten tokių max. t-rų,
kaip man reikia, tiesiog nebūna. O extremumams LT rinka turbūt per maža,
niekas neturi su išplėstu diapazonu.