Tema: Re: ~3500K E27 lempute
Autorius: Zyza
Data: 2009-10-29 13:28:19
Gavau oficialu laiska is Philips berods atstovu:

Sveiki,
pagal Jusu uzklausima del 3500-3800 K temperaturos svytos lempu, perklauseme
gamintoju - Philips, Osram ir Sylvania.
Deja ne vienas is gamintoju negali pasiulyti tokio spektro lempu. Tokios
svytos lempos negaminamos su E27 cokoliu, gali buti tik su 2pin cokoliu.

Pagarbiai/ Best Regards

Edgaras Gerdzevicius
Produktu vadovas

SLO, UAB
Vilkpedes str. 4, Vilnius LT - 03151
Tel.: +370 5 2150070    Fax.:+370 5 2150071
Mob.:+370 618 86989