Tema: Re: Slyksti komercija: Kazkas domejosi HV. Turim rentgeno aparato dalis 150kV@100mA, 1 faze
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-10-20 14:13:46
"Bilibobas" <kakbubu@tralia.lt> wrote in message
news:hbjrgj$p4o$1@trimpas.omnitel.net...

> Taigi volframas lieka po sudauzymo :) Negi ji mesi i siukslyna.

    Su likusiu volframu viskas gerai :-)

O pacio volframo kaina nera didele kad apsimoketu ieskoti kur ji parduoti.
Nebijok, mes tikrai sudubasinam tas lempas

    Tiesiog nesinoretu, kad del nezinojimo butu nemalonumu.

- jos per dideles, kad butu galima persiusti kur nors. O ir paciu lempu
bukle tragiska- suskile, issilyde anodai, perdege kaitinimo elektrodai,
pareje guoliai ir panasiai.

    Man tai keista, kad gamintojas atgal nesusirenka. Daznai gamintojas
keicia tik vidine lempa (tube insert), todel  nori gauti vamzdi atgal....
    O siaip pasitaiko tikrai "graziai" sudegusiu  lempa. Pvz man yra
patekusi lempa, ant kurios stiklo "issipaise" anglimi (del 140kV pramusimo)
zaibo piesinys :-) Atrodo ispudingai - i stikla isivirines anglies
piesinys...
Audrius K.