Tema: Re: Slyksti komercija: Kazkas domejosi HV. Turim rentgeno aparato dalis 150kV@100mA, 1 fazė
Autorius: Levas
Data: 2009-10-16 19:18:17
taigi i USA nukeliavo :)

O siaip, tai turetu buti kazkokia to daikto registravimo tvarka, taciau to nera. Teoriskai- mes negavom ir mes nepardavem. Nes niekur niekas jokios registracijos nedaro. Man tai biski mysle kaip tos ligonines susitvarko.
Nes karta is kliniku atvaze toki kalna.... dabar turiu kokius 5kg volframo. Sunkus toks paciupinet metalas :)

--
Bye, Levas