Tema: Re: Sena tema-UPS siurbliukui......
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-10-04 21:45:42
KMan tai baisu, kai zmones prisiskaite pasaku ir neraukdami nieko
praktishkai,
pradeda mokyt gyvent.
Taip, noriu pasakyt, kad ne tik 45 tenax akumus kraunu su standartiniu apc
upsu,
bet netgi ir furinius - 180-225 ah.
Kadangi neturiu 24V akumu kroviklio, o reikia kartais ykraut furos akumus,
labai
gerai tam reikalui tinka 1000 apc upsas.
Ir netgi akumai buvo ishkrauti visai ir netgi daugiau nei visai.
~7-8V.
O tu su savo celiu rashymu gal nori pasakyt, kad jeigu per abu akumus 28.2V
yra ir ishjungus
tinkla lieka po paros ~27V, tai akumai neykrauti?
Gal geriau nieko nerashyk.