Tema: Re: Sena tema-UPS siurbliukui......
Autorius: 4x4
Data: 2009-10-04 09:38:27
Masiniai akumai upsai netinka nes juos ikrauti reikalinga daug aukstesne
ikrovimo srove, tad reikia naudota standby tipo rezervinius akumus,

musu firma turi nebloga mach modeli kuris sugeba ikrauti iki 110 ah akumus
(vidinis ikroviklis 10A)

pajungi akumus ir nesiparini - ups viska daro uz tave.

galimi modeliai Match 2200 3x110Ah max 36V110Ah
match 3000 4x110Ah 48V110Ah.

su match 3000 prie 100W apkrovos galima gauti   daugiau nei 26 val
autonomijos.

jei domina vwww.utu.lt parodysim kaip tai galime padaryti.

beje jei renkates ups ziurekite kad ups veikddamas  is akumuliatoriu
generuotu bent jau optimizuota sinusoide - jokiu budu ne lauzyta,
keturkampe, simulated, quasi ar panasiai.