Tema: Re: Paklausimas: del akumuliatoriu voltazo skirtumu
Autorius: Godfather
Data: 2009-09-21 12:38:44
Kokia iseitis tada?
1) renovuoti, pakeiciant celes ?
Beje, kiek kainuoja ta procedura? Kazkada Kaune teiravausi, uzsiprase ~200
Lt.
2) spjaut i viska ir turima akumuliatoriu naudot kaip UPS-a (laiko 5-7 min).
3) tiketis stebuklo kad visgi atsiras reikalingas 14,8V akumas?
Beje, gal yra koks nors softwarinis/hardwarinis nustatymas kaip pareguliuot
voltaza??

(cia kalba laputis tik is kt. kompiuteriaus)