Tema: Re: RRT?
Autorius: efka
Data: 2009-09-17 21:18:48
La,

na pas mane i svecius irgi kolkas tik mano prasymu draugiskai uzsuka.. :)

O dziovykla matomai naudoja todel kad placiau nei ji, turbut jokia kita
antena "neapzioja" :), Tai kai su ja daugmaz triuksmu saltini nustato,
tada jau kryptines antenos i trasa eina..

P.S. su panasiu "konfigu" kazkada jie postipriai padejo gaudydami tokiu
paciu "dziovyklu" generuojancius stiprintuvelius...

P.S. maniau susipazinsime cisko... ? bet ziuriu tamsta Vilniuj busite o
as matyt Kaune..

Iki