Tema: Re: RS-232
Autorius: KaroliS
Data: 2009-09-15 17:37:32
pabandyt dar neturiu kaip nes po ranka nieko nera tiesiog is ryto tokia
mintis kilo , noras yra matyt kada rx ar tx yra aktyvus o kada nera jokio
data transferinimo , tiesiog indikacija kuri rodo kad va kazkas vyksta, o va
dabar yra ramu, minimalus informatyvumas, bet dabar pergalvojau kad kogero
uzteks ir vieno diodo nes pagal mane siunciami duomenys pareis atgal(echo)
tai kaip ir nebutu prasmes det du diodus nes kogero mirges abu kartu, ir
netgi gal geriau butu led'a pakabint uz max232 , gal net ir atsirastu vietos
vienam tranziukui