Tema: Re: Kur nupirkt nesudrozta 51cm kineskopa?
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-15 15:01:42
suvis subalamutinau... Buvau ikises galva i taisykla-ten daug stovejo paskerstu teliku. Taciau visi tinkamos istrizaines kipai-gerokai didesni nei mano! Per visa taisykla , tik vienas buvo tokios plokscios konstrukcijos-taciau jau 69 istrizaines. Ir kas svarbiausia-irgi VIDEOCOLOR gamintas! Gal sis padalinys, kazkokia kitokia technologija naudojo? Ner nei ko paklaust, nei kur paskaityt........
Internete nerandu paskaityt, nei apie savo kineskopa, nei aplamai apie videocolor gaminius ir ju atitikmenis. Zinau tiksliai-toks pats kipas buvo gaminamas ir ITT, taciau modelio nezinau (apie tai pamineta tv manuale-full square, black matrix, 110 laipsn.)