Tema: Re: taivanis blet...
Autorius: krx
Data: 2009-09-15 12:36:15
Kas be ko ir tai iš mano ats. išvesti galima paaiškinti pagal elementarų Omo
dėsnį. Aš bandžiau paaiškinti buitiškai, kaip elementariam
pirkėjui/vartotojui atskirti situaciją lengviau. Impulsiniams ir nedidelės
galios prietaisams turbūt išties nesvarbu, ką NMŠ atiduoda. Vis vien labiau
lemia NMŠ bendra apkrova, o ne jo įtampa.