Tema: Re: Senoviniai rezistoriai...
Autorius: sbalen
Data: 2009-09-11 21:52:20
is tu zaliu ir kitokiu CA armijoje prisirinkdavome vakare siukslyne, is
ju istraukdavom viela, paskui ant plytos suvynioji apsukas, ant galo
sakaliukai apsukti ir i rozete. Silta gera visa nakti, dainuojam "Utrom
naslyi rybaky Tanecki trup u zalyva, nadpis byla na grudy - Taniu liubov
pagubyla".

"KaroliS" <1@1.com> ra?e news:h8e15n$il8$1@trimpas.omnitel.net: