Tema: Re: Ar realu atkrapstyti motinos integruota LAN?
Autorius: Donchia
Data: 2009-09-04 10:39:06
Tikrai teisybe, po biski kiekvienas interfeisas uzsilenke.

Isbandziau ir as viska: reset, BIOS reflash i senesne ir po to i
naujesne ir atvirsciai. palikimas pastovet be batarkes ir kt. Niekas
nepadeda

vienas dar interfeisas pusiau veike: t.y ikisus kabeli linkas
atsirasdavo, bet pingas i GW neidavo, o pats irgi neatsakydavo.
Tai tas nustojo veikti, kai veikianciam kompe testavimo metu isimant PCI
raiser card, kompas issijunge. Tai speju kas nors susitrumpino. Ir nuo
tada ir anas interfeisas neberodo linko. Tai kyla mintis, gal ten koks
maitinimas uzsilenke tarpineje grandyje..

Su Linux ethtool nuskaitinejau tinklines EEPROM, nusiskaito, viskas kaip
ir normaliai. Nes skaiciau, kad kartais susiknisa EEPROM, bet ir po to
dar imanoma UNBRICK padaryt. Bet pas mane MAC adresai matosi, EEPROM
skaitosi, tai ir nemaciau reikalo rasyti naujo EEPROM.

Bandziau su tokia Intelio gigaconf, ji ten skirta developeriams, su
kuriuo net galima keisti PID, VEN ir begale kitu nustatymu, bet as ju
nekeiciau.  Leidau tik testus, visi testai praejo gerai, tik ne tie
kurie susije su fiziniu testavimu: loopback, linktest
Ir pastebejau, kad kai darai testa, linko lempute uzsidega.

PCI plokste gal ir tiktu, ba ji ten tik viena, tai negalesiu jo panaudot
kitiems reikalams - prijungti storage.

Kokios dar mintys?

Tiesa ten servas TYAN Trasport GS12 su B5103 motina.