Tema: Re: Ar realu atkrapstyti motinos integruota LAN?
Autorius: bigT
Data: 2009-09-03 12:47:02
nu pas mane kazkada bbz kas buvo pasidare
veike ir viena diena Send eina, o Received 0. Pakeiciu is Auto i 100Mbps
FD - nulis naudos, HD - nulis naudos, 10Mbps - 0 naudos.
Pastaciau i tarpa HUB'a - 0 naudos.... Flashinau BIOS - 0 naudos. Reinstall
OS - 0 naudos. Linuxa is CD - 0.
Zodziu isidejau kita korta ir viskas veike. Praejo geras pusmetis, ikisau
laida i onbordini LAN - VEIKIA.

Tai kas buvo ? ....