Tema: Re: Q: DVB-T
Autorius: Deep
Data: 2009-09-04 11:18:22
dvb-t ta pati H poliarizacija, kaip ir analogo, nes naudoja tas pacias LRTC
antenas per Combiner'i.

Normaliai DVB-T statomos V poliarizacijos siustuvu antenos - tada gaunasi
geresni atspindziai nuo pastatu miestuose. Bet lietuviai nutare sutaupyti.
Is kitos puses gerai - nereikia ziurovams savo decimeriniu antenu vartyti.

--

http://www.addurl.tel