Tema: Re: Q: DVB-T
Autorius: GS
Data: 2009-09-02 23:21:03
Vat man kyla klausimas, kas sugalvojo, kad DVB-T priemimui logoperiodine antena yra geriausia? Niekaip nesuprantu, nx placiajuoste antena kisama ten, kur reikia max stiprinimo decimetrinio diapazono virsuje. Pats visiems siulau sita varianta, dar niekas nesiskunde. Tiesa, kainuoja gal truputi daugiau:

http://www.auridija.lt/index.php?main_page=product_info&products_id=500036