Tema: Re: (On)-Off-(On) reles?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-09-04 02:28:14
Nuejau i lauzyna ir uz 20Lt nusipirkau vairuotojo duru knopkiu rinkini su visu valdymu viduje nuo kazkokios nezinomos masinos.. Netgi panasaus dydzio kaip pas mane turetu but, ir visos problemos issprestos ir dar automatinis langu darinejimas spustelejus giliau ir atjungimas kai srove uzkyla variklio eigos gale.. Aciu tiems kas padejo..
Tiesa, jei kam idomu, ten tiesiog panaudoti 6 kontaktu jungikliai, o automatikai stovi kazkokios detales kuriu nemaciau, nes sudetingai ardosi tas dalykas..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!