Tema: Re: (On)-Off-(On) reles?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-09-02 20:58:02
Čia yra mašinos langai elektriniai, varikliai su dviem laidais, priklausomai nuo poliškumo sukasi, gamykliniai jungikliai turi mažiau negu reikia kontaktų kad be relių paleist, Pasidaręs buvau schemą su vienu diodu ir rele, nes nieko protingesnio į galvą nešovė, bet diodas nors ir 10A, užkaista gana nemaloniai net prie 8A vieno atidarymo ir uždarymo, aišku galima didesnėi srovei statyt ir radiatorių kišt, bet man principas nepatiko, visai "neautomobiliškai".. Ir šiaip kažkaip nesinori kišt šildytuvo tarp kitų laidų.. Kaip tai yra daroma gamykliškai?

www.videocut.lt - Pigus video montažas!