Tema: Re: Apie elektra taupanchias lemputes
Autorius: Zebediejus
Data: 2009-08-31 14:31:37
Tikiu, kad Rentgeno spinduliu atradimo pradzioje panasiai juokesi ir is
zmoniu, kurie tikino, kad jie gali buti pavojingi. "Neparanojiskieji" tuo
tarpu svitinosi issijuose. Deja, senai nebe tie laikai, kad pavojai
sveikatai butu matomi/jauciami iskart. Todel gal nereiktu visiskai atmesti
ir sitos teorijos.
Pats sienu neekranuoju ir naudoju sias lemputes, bet kad jos visiskai
saugios irgi nesu tikras 100% :)
Kazkaip LED technologija man labiau artima kaip alternatyva kaitrinems.