Tema: Re: Kodel ismusa du automatus esant trumpam jungimui?
Autorius: Levas
Data: 2009-08-30 02:00:10
ten ne "ivadiniai lemputes laidai", o paprasciausias saugiklis. Atidziau paziurek i lemputes konstrukcija, vienas "ivadinis" laidas specialiai plonesnis.

O perdegimo subtilybe gali buti tokia- normalus lemputes "siulas" yra bispirale t.y. spirales dar karta susukta. Is esmes lemputes "siulelis" yra labai ilgas. "Specialiojo" perdegimo metu gali buti kad bispirale istirpsta ir susilydo i vientisa laida- o to "laido" varza zymiai mazesne. Todel kala rimtesnis trumpas.
Daznai toks perdegimas buna ijungimo metu- gal ijungimo metu, nuo elektromagnetinio impulso sokineja ta spirale. O gal "siulelis" nuo ankstesnio degimo prarado savo savybes ir susilyde i ne tokia ilga spirale.

--
Bye, Levas