Tema: Re: Kodel ismusa du automatus esant trumpam jungimui?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-08-29 23:05:52
> Kodėl perdegdama lemputė trumpina aš jau seniai galvojau. Nusprendžiau,
> kad perdegant siūlui užsidega lankas. Lanko varža žymiai mažesnė už
> siūlelio varžą, todėl ir gaunasi beveik trumpasis jungimas. Čia mano
> teorija, jai neradau nei patvirtinimo nei paneigimo.

As pastebejau dar viena dalyka.
Jei lempute perdega ,,paprastai'' - nutruksta/nudega kaitinamasis siulelis,
tai automato niekada neismusa.
O jei prie to pacio dar nudega ir ,,ivadiniai lemputes laidai'', tai
automata dazniausiai ismusa.
Idedu piesinuka, pazymeta raudonu apskritimu.
Nezinau, kaip tai tiksliai paaiskinti, bet toje vietoje yra aplinkos oras ir
deguonis, tai matyt turi dideles itakos, gal lankas stipresnis.
Ir kazin kodel lemputes kartais perdega paprastai, o kartais su papildomais
bajeriais.