Tema: Re: Patarkit ka su kineskopu daryt.
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-28 11:45:07
nieks negali nuspet, kiek tarnaus tas kineskopas gaudamas per daug kaitinimo. pasibandyk pradziai uzmaitines nuo kokio labaratorinio maitinimo. Jeigu kipas nebekvailios-pastatysi atskira trafuka su reguliuojamu stabilizatoriumi, pajungsi per kokia rele ir vualia. Kitiems-su isstatyta teisinga itampa-metu metus dar tarnavo. Kaip teisingai pamatuot-rasiau. Jei veliau kaitinsi su pastovia-rodyklinis tinka, tik  kipo nominalia itampa reikia suzinot-o si info nelengvai surandama, netgi siais laikais :) Kazkada buvau aptikes kai kuriu modeliu duomenis-kaitinimo itampos nera vienodos!