Tema: Re: Patarkit ka su kineskopu daryt.
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-28 11:09:54
prasaudymas nepades, jeigu jau palinko tiek, kad ikaites kartais susiliecia. Tavo minetas budas-daznai padeda (taciau geriau organizavus  visiskai atskira kaitinima, kad susilietus kaitinimui, nebutu apildomai apkraunams TDKS) Tik va-kiek kebloka istatyt ta taisyklinga itampa, jeigu jau tas tas tv taip sirdziai mielas. Jeigu noret isstatyt tokia mat itampa, kuri buvo originaliai tavo kipui-turi pasidaryt netiesiogini itampos matuokli. UZBEKISKAS-pajungi dabar lempute prie kaitinimo esant pajungtam kipui. Lempute turi but istatyta i vamzdeli, kurio kitame gale sviesai jautrus elementas.Ismatuoji. Na, o paskui padarai, kad lempute su atskiru trafu kaitinimui, lygiai tiek pat apsviestu sviesai jautru elementu, kaip ir su originalia schema. Arba tam skirtas turi but voltmetras:)