Tema: Re: Bedos su RAM
Autorius: Tomas D. \(work\) <mailsoc@[be_spamo)gmail.com>
Data: 2009-08-07 11:57:06

> biski tingiu gilintis i visus niuansus, bet kadangi paciam teko
> paleidineti SDRAM kontroleriu pora tai nesistebiu kad neveikia.
>
> SDRAM turi sukonfiguruoti boot loaderis, pries kraunant OS.
> SDRAM nera 'tupas' chipas, su juo SDRAM kontroleris 'pasisneka' ir
> 'susitaria' pagrindinius timing parametrus. Jei gaunasi neatitikimas, kad
> kazkuri puse kazko nepalaiko, SDRAM neveiks. Ta pasisnekejima inicijuoti
> turi boot loaderis rasydamas i SDRAM kontrolerio registrus tan tikras
> komandas. Pavyzdys eigos kaip konfiginamas i.MXL SDRAM kontroleris:

Hm, nu vidinis ROM'as, kuris paleidzia procesoriu ten yra, toliau viskuo
rupinasi SAM-BA, del to ir vadinasi SAM Boot Assistant. Pati SAM-BA ten
nurodo visus parametrus, todel noredamas paleist dabar esanti SDRAM'a, matyt
turesiu perkompiliuot SAM-BA (aciu Laimiui uz parodyta kelia teisybes link
:). Dabar skaitau kas kur kaip ir ka reiskia. Dar beda ta, kad mano
datasheetas tam ramui nera issamus ir teks smarkiai grybaut itariu...