Tema: Re: Bedos su RAM
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-08-04 14:37:16
Nu kad kazkas ne tas. As kazkaip eksperimentavau su SDRAM ir jo kontroleriu FPGA mikroschemoje. Nuskaityti klasikiniu metodu (vienas adresas, daug visko, nuskaitom ar irasom duomenys) viskas pavyksta, bet greitis tik ~100MHz, o man dar reikia tuos duomenus perdaryti. Bet yra burst rezimas, kur galima skaityti po kelis baitus is eiles, nereikia keisti adresu duomenu.

O burst rezimas:
http://documentation.renesas.com/eng/products/mpumcu/apn/rej06b0850_sh7730ap.pdf

16 puslapis, Figure 6.

Ir SDRAM aprasyme yra keletas burst rezimu, kur nuskaito 2,4 ir 8 is eiles adresus. Taciau vienas parasytas kaip "page" ir kiek supratau, gaunasi, kad galima visa cipa nuskaityti is eiles "ant didelio" greicio.

Bet kazko nesigavo.

Bye, Levas

"Tomas D. (work)" <mailsoc@[be_spamo)gmail.com> wrote in message news:h592io$6k9$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kaip, nelabai :) pats adresas kaip clockas eina, A0 turbut taip pat kaip
> clockas, A1 2x ilgesnis, A2 2x ilgesnis uz A1 ir t.t. :)
>
> "Bilibobas" <kakbubu@tralia.lt> wrote in message

>>> 1. Adreso kojos susitrumpinusios?
>>> 2. Data kojos susitrumpinusios?