Tema: Re: nesutaisau stipralo-help :)
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-29 21:34:23
su skaitmeniniu iki siol neismokau tikrinti :))))) pagal rodykles padeti -dar kazkaip susigaudau, bet kaip chebra pagal skaicius orentuojasi skaitmenio ekrane-man misle :) Kaip patikrinti galini laipsni? ka daryt, atjungus tas dvi bazes? galima prie veikiancio kito kanalo prijungti, signalu generatoriaus ar dar kokio nesudetingo bieso?