Tema: Re: elektrotaupos pasiūlymas
Autorius: krx
Data: 2009-07-24 19:39:36
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:h4capc$9su$1@trimpas.omnitel.net...
> Pritruko kantrybes iki galo skaityti ju kliedesius. Vien abstrakti
> retorika , o tose vietose kur bandoma operuoti techninais terminais tai
> tik shypsena isspaudzia.

Tai man irgi ten pagal kalbos struktūrą visiškas muiliuko kramtymas ir
atrajojimas.

> Sutaupyti visada galima, bet reikia skaiciuoti ar idejimai i modernizavima
> kada nors atsipirks.

Tai be abejo. Vat mane domina ta dalis, kuri pas mus "pagal juos" yra
nepadengta. Ar ten teoriškai įmanoma ir efektinga ką nors daryti, ar
neverta.

> Lietuvoje dar nemaciau teisingai suprojektuotu ir sumontuotu reaktyviosios
> energijos kompensavimo irenginiu.

Gal galima plačiau? Kuo skiriasi "normaliai" ir "nenormaliai" [LT
sąlygomis]?

> Is to kaip jie sumontuoti nauda dazniausiai tik  tokia, kad skirst.
> tinklams
> nereikia moketi uz reaktyviaja energija.

Na tai pirminis pliusas. O galima tikėtis kitokių?

> Bet energijos nuostoliai kabeliuose visai nevertinami, o cia yra rezervu.

O kiek jų yra? Mums aiškino, kad kompensuojant reaktyviąją galią su įranga
padės sutaupyti 1-3-5% eilės aktyvinius nuostolius kabeliuose. Mes tą
išklausėm, bet už gryną pinigą nepriėmėm. Vien todėl, kad realiai
neįsivaizdavom (ir dabar dar neįsivaizduojam), kaip tokį % aptikti ir
įvertinti.

Dar idiotiškas klausimas - gal su kokiu termovizoriumi prasieiti pradedant
įvadu, baigiant pajungimu prie imtuvo?

Pardon už idiotiškus klausimus, dėkui už krantybę ir šviesos skleidimą į
užkaborius ir akligatvius ;-), beigi sugaištą laiką.