Tema: Re: impulsinis MB su TL494CN
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-16 13:31:39
Shita, gal jau baikim tas nesamones ? Matai kas atsitinka kai prie klausimo
pridedi visiskai nereikalinga zodziu jungini "Taisyt nemoku". Cia tiesiog
pamoka visiems, kad klausti reikia konkreciai ir is esmes, tada neliks nei
priezasciu nei pagundos paissipisinet :)
Kur rasti issamu TL 494 aprasyma as jau nurodziau pirmam atsakyme. Taip, kad
atsuktuva i ranka ir pirmyn, nera ko cia vandeni pilstyti.