Tema: Re: impulsinis MB su TL494CN
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-16 13:21:16
skaitom dar syki, ko buvo klausta:
"..............Gal kas, is cia esanciu , turi koki linka tipines schemos su sia IC?.........." (kadangi mineta-taisomas itampos konverteris is 24 -12 , vadinasi tokiam daiktui tos schemos ir ieskoma)

Skaitom tamstos atsakyma i si mano klausima:
"Tai sakai TL494 datasheet'o ir tipinių jungimo schemų pavyzdžių nerandi...?"

Kaip paciam atrodo tokia diskusija?  Evaldas mano, kad jei nemoki-aplamai kam klausti "Bet jei taisyt nemoki tai kam tau ?"

P.S. logiska butu manyt, kad i mano klausima-".....padėkit identifikuoti sudegusią detalę,......" , TAMSTA  atsakytum-"tai sakai, nesugebi indentifikuoti detales?"