Tema: Re: Gal kas turit pasitaupes kondiku...
Autorius: Levas
Data: 2009-07-11 12:07:16
nusipirkau K78-2 visokiu kalibru visa maiseli. Pajungiau, lygtai maziau syla. Poto visa "pribora" pajungiau prie ~40V ir beveik neriboto galios (max 250A) saltinio... dar veikia, tik rite kaista. 10..12mm grazta iki raudonumo "momentaliai" ikaitina.
Bandysiu filmuoti, kad ampermetras ir voltmetras matytusi. Laukite filmuku.

Beja kazkas klause. Nuo 12V "laisvoje eigoje" naudoja kiek daugiau nei 1A. Su cveku- arteja 5A. Ikaitinus iki raudonumo srove krenta iki ~3A.
40V ir didelis graztas jama daug amperu.

--
Bye, Levas