Tema: Re: Gal kas turit pasitaupes kondiku...
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-08 19:46:41
Levas rašė:
> Sveiki,
>
> eksperimentams reikia austavolciu (400...1000V) kondiku kurie dirbtu
> ekstremaliose salygose- sroves per juos butu didokos. Cia mano
> pazaidimams su indukciniu sildymu reikia. Geriau daug maziuku-
> bendrai talpai iki puses mikrofarado. Kaune aisku. :)

Tai, kad paprasčiau ir pigiau, ko gero, būtų su IGBT...

Mano iš vidaus matytos lempinės konstrukcijos:
http://www.manfredi-saed.com/eng/prodotti.asp?idProdotto=212&idSottocat=47

ir pan. buvo gana kaprizingos komponentams (kondensatoriai, lempa) ir
pačiam design'ui (parazitinius GR ir rezonansinius aukštavolčius
reiškinius tramdyti/suderinti yra tikrai sudėtingiau, ypač, jei, pagal
numanomą galią, neturi (na, turbūt iki 1-2 kW galios) lempinių radio
siųstuvų konstravimo patirties...