Tema: Re: Elektrinio dantu sepetelio remontas
Autorius: krx
Data: 2009-07-07 19:24:11
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:h2viks$2bo$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikriausia ne laide esme. Paprasciausiai bus kokia viena cele visiskai
> isiskrovusi. Tai kroviklis traktuoja kaip gedima ir nekrauna. Tenka tokia
> cele istraukti, sujungti su kokia daumaz gyva cele ir pradeti krauti kaip
> VIENA cele.

Dar klausimas, kokios chemijos pas jį celės...

> Mane kiek erzina, kad ten perkant  sanyo celes NEPIGIAS jie negali pasakyt
> kada  jos pagamintos....Vadinasi is principo gali nusipirkti tokias,
> kurios jau atgulejo savo sandeliavimo laika........

O su šitu chamizmu tai EU galėtų padaryti kaip su mobilaus ryšio tiekėjais
:-E. Bet problema tada, kad sandėliavimo laikas - dar ne viskas. Dar svarbu
ir sandėliavimo temperatūra, bei kiek % įkrautos jos ten buvo. Zo, nieko čia
gero. Data būtų tik orientacijai...