Tema: Re: Elektrinio dantu sepetelio remontas
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-07 16:30:04
Tikriausia ne laide esme. Paprasciausiai bus kokia viena cele visiskai isiskrovusi. Tai kroviklis traktuoja kaip gedima ir nekrauna. Tenka tokia cele istraukti, sujungti su kokia daumaz gyva cele ir pradeti krauti kaip VIENA cele. Kaip talpa atsistato-pabaigti krauti nustacius jau krovima ant DVIEJU celiu. As turejau toki atveji ir beje celes irgi is baterija.lt pirktos. Mane kiek erzina, kad ten perkant  sanyo celes NEPIGIAS jie negali pasakyt  kada  jos pagamintos....Vadinasi is principo gali nusipirkti tokias, kurios jau atgulejo savo sandeliavimo laika........