Tema: Re: Automobilio akumuliatoriaus kroviklis
Autorius: NFS_Turbo
Data: 2009-01-26 17:56:33
visiskai sutinku su nuomone.

galiu tik papildyti del sulfatacijos, ji pasireiskia tik traukos akumams, kurie skirti ilgalaikiam darbui, nes sulfatas yra akumo darbo cheminis pasalinis (darbinis) poveikis. auotmobilyje gi akumas yra starterinis, jo visas darbas turi buti tik uzvesti auto, visa kita laika jis turi buti pilnai pakrautas (kraunamas), ir nieks tada jo neims. kitavertus, ilgai stovejusi akuma gerai butu tuo desulfatacijos rezimu pravaryti, bet jei neuzsiimat specialiai akumais, tai geriau ir nesimarudint, bus kaip sake, numireliui zvakute.