Tema: Re: Automobilio akumuliatoriaus kroviklis
Autorius: krx
Data: 2009-01-26 00:27:25
Matyt jis turėjo omenyje desulfatizaciją. IMHO, man nepakanka žinių čia
komentuoti. Kiek domėjausi, tam naudojamas spec. režimas, su trumpomis
galingomis įkrovomis, rodosi dargi aukštesne nei krovimo ar nominalia
įtampa. Reiktų pasidomėti, nors ir taip aišku, kad amžinų akumų nėra...

Šiaip Pb akumui sveikiausia, kai jis pilnai pakrautas, na bent jau 80%+,
pakenčiamai - 50%+.