Tema: Re: Termorezistoriaus NTC parinkimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-01-26 11:53:55
sail rašė:

> Va, paskaicius tavo posta, man ir kyla klausimas - kokios gi
> charakteristikos tu termistoriu, kuriuos parduoda kad ir lemona? Kokiu budu
> nustatyt, kokia ten kreive? Betos koeficiento elektroniniam kataloge
 > nepateikia.

Reikia žiūrėti, ieškoti. Apskaičiuoti β gali išmatavęs R keliose
skirtingose temperatūrose, tik ar matuosi kiekvieną tokį „noname'ą“ nuo
prekystalio (rimtesni *turi* charackteristikas)?
Va, pavyzdžiui:
http://www.evita.lt/?pid=catalogue&action=search&keyword=ntc&submit=Ie%C5%A1koti

B57703M103G (EPCOS):
http://il.farnell.com/epcos/b57703m103g/thermistor-ntc/dp/1200456
http://www.farnell.com/datasheets/76096.pdf

(10 kΩ, β=3988)
32 °C: 7358 Ω _versus_  9043 Ω
44 °C: 4487 Ω _versus_  5730 Ω
56 °C: 2873 Ω _versus_  3723 Ω
68 °C: 1852 Ω _versus_  2488 Ω

Galbūt ir būtų galima pasižaidus (lygiagrečiu/nuosekliu varžų jungimu)
grubiai pritaikyti, bet...

Kiti Evitos EPCOS'iniai su gana didele paklaida, panašaus nominalo 10-15
kΩ) su β > 4200.

Čia gali paieškoti, pasirinkti (galima užsisakyti LT):
http://uk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=500006+1002238&Ntk=gensearch_001&Ntt=NTC&Ntx=

Pvz:
http://uk.farnell.com/avx/nb12l00123kbb/thermistor-ntc-12k-0805/dp/1672292
http://uk.farnell.com/avx/nb21k00123jbb/thermistor-ntc-12k-0603/dp/1672345

(12 kΩ, bet mažiukai smd (0805, 0603), ir paklaida didoka (+/- 5, 10 %),
nors β labai panaši: 3630, 3790)