Tema: Re: Termorezistoriaus NTC parinkimas
Autorius: sail
Data: 2009-01-26 09:43:08
Dekui uz issamu posta.

Kaip paaiskejo, kad termistorius mires? Ogi 15-20 laipsniu skirtuma rodo,
lyginant su realia temperatura. Realia temperatura matuoja kitas
termometras, kuriuo tikiu. Varza matuojant, irgi matosi, kad ne ta, kuri
turi buti prie esamos temperaturos.

Va, paskaicius tavo posta, man ir kyla klausimas - kokios gi
charakteristikos tu termistoriu, kuriuos parduoda kad ir lemona? Kokiu budu
nustatyt, kokia ten kreive? Betos koeficiento elektroniniam kataloge
nepateikia.

Matavimo tikslumas plius minus keli laipsniai tiktu. Kol kas laikinai teko
prijungti lygiagreciai kokiu 15K varza, tai dabar zemose temperaturose rodo
temperatura keliais laipsniais per didele, o aukstesnese keliais laipsniais
per maza. Is bedos veikia.

http://www.daycounter.com/Calculators/Steinhart-Hart-Thermistor-Calculator.phtml

http://www.rcl.lt/index.php?lang=lt&id=2&acc=search&term=ntc&search_x=0&search_y=0&search=searchDatasheeta