Tema: Re: USB fleðiuko duoemnys
Autorius: Shadowed
Data: 2021-02-04 10:35:42
Ačiū už patarimus, Juozai. Vakar parsitempiau Flash Drive Information
Extractor, pats exekas vadinasi GetFlashInfo.exe, o viskas gyvena
usbflashinfo folderyje, tai manyčiau čia ir bus ta pirmoji, kurią paminėjai.
Tai va tokią informaciją rodo:

Volume: G:
Controller: SSS BC
Possible Memory Chip(s):
  Toshiba TC58TFG7DDLTA00
  Toshiba TC58TFG7DDLTA0D
Memory Type: MLC
Flash ID: 983A9493 7651
Flash CE: 1
VID: 0930
PID: 6544
Manufacturer: Kingston
Product: DataTraveler 2.0
Query Vendor ID: Kingston
Query Product ID: DataTraveler 2.0
Query Product Revision: 1.00
Physical Disk Capacity: 15518924800 Bytes
Windows Disk Capacity:  15502778368 Bytes
Internal Tags: 396H-QAH4
File System: FAT32
Relative Offset: 31 KB
USB Version: 2.00
Declared Power: 200 mA
ContMeas ID: ACDB-11-00
Microsoft Windows 10 x64 Build 19041
------------------------------------
http://www.antspec.com/usbflashinfo/
Program Version: 9.4.0.645

Tai va dabar verčiuosi per galvą ieškodamas kokios programos tam SSS BC
kontroleriui. Gal pats ar kas kitas užves ant kelio, nes man kol kas
nepavyko rasti nieko veikiančio.

"Juozas K."  parašė naujienų news:rvg9mh$tqt$1@news.omnitel.net...

usbflashinfo ir chipgenius, galima sakyti analogiskos, dazniausiai parodo ir
flash chipu modeli. redaguoti ne viena is ju nemokes, tiesiog pagal ju
informacija jau galesi ieskoti konkreciai tam procui skirtu utilitkiu ir
perflashinti firmware su kokiais nori VID, SN, ir daugybe kitu parametru
(ECC skiriamu baitu kiekis ir t.t.), neaiskiu nustatymu gausa gali biski
isgasdinti.