Tema: Re: USB flešiuko duoemnys
Autorius: Juozas K.
Data: 2021-02-04 10:02:25
usbflashinfo ir chipgenius, galima sakyti analogiskos, dazniausiai parodo ir
flash chipu modeli. redaguoti ne viena is ju nemokes, tiesiog pagal ju
informacija jau galesi ieskoti konkreciai tam procui skirtu utilitkiu ir
perflashinti firmware su kokiais nori VID, SN, ir daugybe kitu parametru
(ECC skiriamu baitu kiekis ir t.t.), neaiskiu nustatymu gausa gali biski
isgasdinti.