Tema: Re: [CROSS] Rekomendacijos pakaitiniam Iphone XR ekranui
Autorius: kaiser
Data: 2021-01-25 16:45:19
Nugara sveika.
Vienam Androidui teko ekraną pačiam pasikeist. Bet Tada buvo
"paprasčiau", nes pasirinkimas buvo lygiai iš vieno ekrano tipo - visi
iš to pačio kiniečių rūsio. Kiek žiūrėjau, bent XR neatrodo kažkaip
ypatingai sudėtingiau. Aišku, yra niuansas su ekrano SN perkopijavimu.
Nors ir be jo veikia, tiesiog be truetone'o.