Tema: Re: [CROSS] Rekomendacijos pakaitiniam Iphone XR ekranui
Autorius: kaiser
Data: 2021-01-25 15:36:31
Kol kas tik foto mačiau - ebay pirkinys.
Aliexpress'e ekranų nors vežimu vežk. Analogai, žinoma. Ir net
gamintojai daugumoj aiškūs. Tik man neaišku ką rinktis. Internetai
labiau ties Iphone X oled'ais susikoncentravę ir atsiliepimai dominuoja
apie tai.
Na, o tikslas turėti optimalų variantą su žmoniški vaizdeliu :) Naudosiu
pats.