Tema: Re: matyt korona paveike...
Autorius: Levas
Data: 2021-01-23 12:58:08
deja, "Dezes" varianto nebuvo. :) DPD vez man namo. Vistiek uzdyka. Is
Kauno sandelio prekiu buvo daugiau ir suma virsijo akciine suma. Bet 2
prekes matyt keliauja is Vilniaus ir gal Klaipedos.

Surenki 30E uzsakyma, - nemokamas siuntimas, -5E kuponas. As tom
"nereikalingom" dalim uz kelis centus uzpildziau uzsakyma iki 30E ir net
negalvojau, kad taip atsitiks.

Ir jo, gavau 3 SMS, kad kurjeris atvez per 1-2 darbo dienas.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt