Tema: Re: matyt korona paveike...
Autorius: Levas
Data: 2021-01-23 12:47:11
nu tai as suprantu. Bet vistiek DPD vez kelias darbo dienas... Ir niekur
nebuvo pasakyta, kad uzsakymas "skubus". Reiketu organizuoti prekiu
migracija tarp parduotuviu ir poto formuoti siuntima klientui. Arba
paprasciausiai tokias akciines prekes nurasyti ir utilizuoti. Kokia
nauda pardavineti CRT atlenkimo sistemos (yoke) stiprintuvo mikroschemas
uz kelis centus? Juk tokius reikalus pirks tik Levas (kuris siuo metu
eksperimentuoja) ir gal dar koks nors vienas megejas Lietuvoje.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt