Tema: Re: elektroninė graužikų baidyklės
Autorius: Levas
Data: 2021-01-13 18:28:03
gal ir išgaudo. Bet mūsų kaimuose tos lapės kažkokios apšepusios, gal
sergančios. Medžiotojas sakė, kad prie tokių nereikia artintis.

Man atrodo, kad peliukus gerai gaudo pelėdos (bent jau Kaune, Perkuno al
girdejau baubiancias- ziemas pas jas poravimas prasideda), o kaime gana
daug kažkokių ala kiaunių.

--
Bye, Levas

--