Tema: Re: elektroninė graužikų baidyklės
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-10 14:00:41
"valytojas" <valytojas@g.com> wrote in message
news:rtch8r$n3j$1@news.omnitel.net...
> Ar praktiškai naudingi tokie prietaisai? Skeptiškai žiūriu, bet gal
> veikia?
>

> https://pigu.lt/lt/sodas-prekes-gyvunams/grauziku-kurmiu-naikinimas/kurmiu-grauziku-naikinimas/elektrinis-grauziku-atbaidymo-prietaisas-su-led-lempa?id=33972571
>
> https://pigu.lt/lt/sodas-prekes-gyvunams/grauziku-kurmiu-naikinimas/kurmiu-grauziku-naikinimas/ultragarsinis-vabzdziu-ir-peliu-repelentas-nature-6060108?id=21059455
>
> https://credo.lt/prietaisai/atbaidymo-prietaisai/elektromagnetinis-kenkeju-baidymo-prietaisas-pestend-06191-34

> [...]

Turiu tokį:
https://www.birdgard.es/epages/ec4113.sf/en_US/?ObjectPath=/Shops/ec4113/Products/WK_0600

Šią žiemą atejo pasmane į 2 aukšta/palėpę peliukas. Mažas visai. Nesuaugęs.
Galvoju: vysiu aš jį žemyn į 1 aukštą ir ten jis išeis arba gaudysiu su
sląsčiukais.

Tai padla ar jis ten koks jaunimo muzikos mylėtojas, ar šiaip priekurtis
buvo.
Pelės režimu nereagavo, vakarais krapštydavosi sienose ar po grindim,
perjungiau į žiurkių režima,
tai aš pats jau tą prietaisą girdėdavau, o peliukui pochuj.

Teko pirkt rūkytos dešros peliukui ir išsitraukti sląsčiukus...