Tema: Re: Nusibaiges Synology NAS
Autorius: Paul_
Data: 2020-08-10 14:13:38
O Synology NAS nepalaiko isoriniu USB ethernet adapteriu?
Tam paciame Aliex.. pilnas pasirinkimas pigiu ~9-12EUR (100-1000Gbps)
USB tinklo adapteriu. Butu pigus sprendimas neinvestuojant daug pinigu
ir laiko i NAS atstatyma. Aisku jei tik Synology tokius palaiko. Pagal
specifikacijas raso, kad anas DS411Slim turi 2x 2.0 USB lizdus, tai bus
greicio kritimas del mazesnio pralaidumo.
Synology DS416slim NAS atveju truputi geriau, nes turi 2x 3.0 USB
lizdus, tai galima ir 1Gbps LAN adapteri bandyti.