Tema: Re: Nusibaiges Synology NAS
Autorius: Levas
Data: 2020-08-09 20:45:32
DS411Slim taip elgesi kai numiro tinklo cipukas. Deja taip ir liko
nesuremontuotas, tai nezinau ar dar pakeliui kas nemiro. Nukelus cipuka,
pradejo kurtis ir daryti visokius "activity", taciau rysio tai nera.

88E1116R-NNC1 (64QFN korpusas). Jei kas turit dovanu, mano garaze
tebelaukia ismetimo ar remonto pats prietaisiukas.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt