Tema: Re: 220 DC variklio apsukos
Autorius: KU202M
Data: 2020-06-12 08:07:41
2020-06-11 20:56, Gintas rašė:
> fotografijos ner. Kaimynes politika tokia-arba netaisai arba sutaisai, isardyta palikt negali. Ir taip sugaisau, varikli tikrindamas. Plokste jau kazkieno taisyta, galimas daiktas neorginali, nes "kalniuko" f-ja nieka neveike, pirko turguje.  Tad tik smalsumas skatino mane pabandyt su dviem saltiniais. Nes tokiu principu galima visiems suktukams tinkama saltini pasidaryt. Reiktu dar paziuret, kum ypatingi Siemens dimeriai, skirti magnetiniams trafams nuo skirtu pvz el. trafams.

Sportinis/medžioklinis+ interesas :)
Tie brangesni dimeriai yra su mosfet'u ir nukerta 50Hz pusperiodžio galą
(trailing edge), pigesni nukerta priekį (leading edge). Sveikiau yra
trailing. Inertiškoms apkrovoms naudojamas dar vienas reguliavimo būdas
: dalies periodų nukirtimas, su simistoriais/tiristoriais...pigiai. Kaip
suprantu tas agregaC turi nemažą apsukų redukciją, neturėtų būti labai
kritiškas M/P/w svyravimams kelių periodų diapazone....o jei dar kondiką
(kaip kažkas jau siūlė) prijungt.
Dėl dviejų nuosekliai sujungtų šaltinių* naudojimo reguliavimui. TAIP,
toks principas naudojamas pvz 10kV 10MVA šaltinio išėjimo U
pareguliavimui "į viršų" nedidelėse ribose...gryno sinuso.